Malaysia Titan Gel

titan gel malaysia

Kajian terkini menunjukkan kandungan hormon testosteron dalam badan lelaki zaman sekarang 22% lebih rendah berbanding 30 tahun lalu. Puncanya adalah seperti perubahan persekitaran, makanan tidak seimbang dan cara hidup yang tidak aktif. Kurang hormon ini akan menyebabkan saiz zakar kita kecil.

Salah satu cara untuk membesarkan zakar ialah dengan menggalakkan aliran darah. Untuk itu, pengeluaran hormon lelaki testosteron perlu dirangsangkan. Hormon ini bukan sahaja menguatkan syahwat, tetapi turut membantu ereksi tegang zakar pada setiap peringkat umur.

Ada tiga cara untuk kita membesarkan zakar:
1. Pengambilan tablet seperti jenama VigRX, ProSolution, Male Extra, etc.
2. Sapuan gel seperti ProSolution Gel, Titan Gel, etc.
3. Krim seperti Lathome, MaxMan, etc.

Kesemua kaedah di atas tadi dapat membantu zakar besar hingga 2cm. Kita mula dapat melihat hasilnya dalam beberapa minggu setelah rawatan ini dilakukan. 'Senjata' kita juga lebih mudah bertambah keras dan panjang jika turut dibantu urutan pam zakar.

Membesarkan Zakar Dengan Titan Gel

Cara ini paling popular, berkesan dan selamat untuk membesarkan zakar dengan cepat! Tetapi bagi mendapatkan saiz idaman ini, perlu dibantu dengan usaha lain. Disarankan selain menggunakan Titan Gel secara berterusan, dalam masa yang sama kita juga guna vacuum pump, bagi mendapat hasil yang lebih hebat dan berkekalan. Apa yang penting, kita jangan cepat berputus-asa, teruskan kaedah ini kerana hasil hanya nampak dalam tempoh 3 - 6 bulan (bergantung kepada individu).

Adakah Titan Gel Berkesan?

Apabila diguna selalu, Titan Gel akan merangsang kadar pengeluaran hormon testosteron, menambah saiz zakar dan meningkatkan syahwat. Tidak seperti produk kesihatan lelaki lain, Titan Gel bukan sahaja bertindak secara langsung dalam perubahan fizikal zakar, tetapi turut membantu ketegangan dan ereksi zakar ke tahap maksimum.

Titan Gel bertindak dengan dua cara:
1. Merawat dan menambah aliran darah, serta menggalakkan kadar serapan nutrien kepada zakar kita. Cara ini akan membantu menganjalkan sel-sel tisu, lalu membesar dan memanjangkannya.

2. Membesarkan saiz dan isipadu darah pada urat-urat zakar. Semakin lama digunakan, kesan ini akan bertambah ketara berlaku pada zakar.


titan gel malaysia



Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Kota Warisan, Sepang, KLIA, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Felda LBJ, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.